poniedziałek, 19 listopada 2012

Koronkowa sukienka i jej nowe oblicze

Witam kochane!
Ja, tiule, koronki i pastelowe kolory?! Moi znajomi naprawdę by się uśmiali. Mój styl to raczej ciężkie buty, ciemne kolory itp. Taki klasyczny rockowy look. Chociaż ostatnio bardzo spodobała mi się pewna koronkowa sukienka.

Każda z nas od czasu do czasu lubi wyglądać jak z bajki. Ubrać koronkową sukienkę i poczuć się jak dziewczyna z jakiegoś romansidła. Dlatego kupujemy sobie często sukienki, które  w ogóle nie pasują do naszej szafy. Ja osobiście uwielbiam romantyczne sukienki, ale wiem że nie są w moim stylu. :/

Więc ostatnio wpadłam na pomysł żeby dobrać do takiej sukienki dodatki, które sprawią że nie będę wyglądać jak przebieraniec. Takie, dzięki którym będę czuła się sobą.

Oto sukienka, która tak bardzo wpadła mi w oko:
Jest przepiękna prawda?

Stwierdziłam, że ją kupię i dobiorę do niej moje ulubione workery z ćwiekami, czarną torebkę typu worek, jeansową kurteczkę i dużo złotej biżuterii. Co sądzicie?

To będzie wyglądać mniej więcej tak:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz